Ilmoittautumiset

Kommentoi...

Niko-Matti

Moi sählärit!

Ehdotin viime sählyjen lopuksi (vaikka moni oli jo lähtenyt), että alkaisimme pitää 10 pelaajaa per kerta maksimipelaajamääränä. Näin siksi, että kenttä on pieni ja vaihtotahti ei päätä huimaa.

Jos alkaisimme tuohon, voisimme aina tarpeen tullen ”kierrättää epäosallistumista”. Eli esim. koska mm. Krisse, Tomi, Tuomo ja Samppa eivät pekanneet viimeksi, heille annettaisiin etuoikeus meihin paikallaolleisiin nähden. Tämä toisena ehdotuksena.

Detaljina mainitsen vielä, että Jyri voisi olla itseoikeutettu ”joka kerran osallistuja”, koska hän tilaa vuorot ja hoitaa käytännön asiat.

Miettikää näitä ja palataan asiaan, tässä palstalla ja/tai naamakkain.

Niko-Matti

Ja vielä: IN tai OUT -valinnan voisimme laittaa ajoissa, jos ei jo edellisellä viikolla, niin viimeistään viikonloppuna tai maanantaiaamuna. Näin saisimme homma rullaamaan, eikä tarvitsisi jäädä epätietoisuuteen pelaajamäärän, nimien ja ”kierrättämisen” suhteen. Does this make sense?

(poistettu pelaaja)

Vai olisiko se selkeämpää että 10 ensimmäisenä ilmottautunutta pääsee pelaamaan?

Mun mielestä tuo on hieman sekavaa jos joku on etuoikeutettu ja joku ei ole. Empä tiedä. Mun mielestä ei ole koskaan ollut liikaa pelaajia, mutta en ole kyllä paljoaa käynyt peleissä, joten en tiedä mikä on meninki.

Antti

Ennemmin etsittäisiin isompi kenttä kuin tuollaista edellä mainittua systeemiä..

Jarmo

Kyllä sinne tarvittaessa mahtuu jopa 12 pelaajaa, mutta vaatii sitten kummallekin puolelle kaksi vaihtomiestä ja nopeita vaihtoja.

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot