Ilmoittautumiset

Rasmus Ö Petri K Kaitsu Tuomas V Antti Tuomo

Kommentoi...

Niko-Matti

Pääseekö vappuaattona sähläämään ja haluaako porukka lähteä sinne?

Jutellaan asia valmiiksi jo nyt, niin ei tarvitse tiistaina arvailla. Merkitkää IN tai OUT!

Simo

Niko -Matti. Mä en pääse, mutta haluaisin päästä tuohon Kirjastojalkkis nimenhuuto porukkaan.

Niko-Matti

Simo - sulla oli jalkkiksessa ilmeisesti vanhentunut osoite, vaihdoin sen nyt osoitteeseen, jolla kirjoitit tänään tänne. Tarkista, että näet nyt jalkkiksen listan.

Henri

Toki sitä nyt työläiset wapun aattona pelaavat! Minutkin saa miellään lisätä jalislistalle jos mahdollista, kiitos!

Niko-Matti

Harkitseeko joku teistä hulluutta osallistua vappuaaton peleihin? Laittakaa itsenne IN tai OUT jo nyt, niin ei tule viime hetken kiireitä.

(Jos 8 pelaajaa ei ole koossa maanantai-iltana, laitan itseni OUT, koska haluan välttää hosumisen.)

Niko-Matti

Meillä on 8 pelaajaa koossa!

Rasmus ilmoittautui out

Todennäköisesti in

Jyri

Niko-Matti

Näkivätkö kaikki Jyrin viestin: ” Tänään ei ole sählyä, sali on muussa käytössä. Onneksi tuli tarkistettua asia jo nyt eikä vasta paikanpäällä. Ensi viikolla jälleen pelit.”

Eli silleen.

Jarmo

Ok. Viikon päästä sitten.

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot