Viimeisin tapahtuma noin kuukausi sitten · 13 / 18 jäsentä aktiivisena kuukauden aikana
Meillä on käytössä Nimenhuuto. Täällä ovat joukkueemme tapahtumat yhteisessä kalenterissa, viimeisimmät tiedotukset ja pelaajien ilmoittautumiset. Hyviä pelihetkiä!
| Laji |
Salibandy
|
| Kotipaikka |
<ei asetettu>
|
| Jäseniä |
18 (Pelaajalista)
|
| Tapahtumat |
32 tapahtumaa edellisen 12 kk aikana · Yhteensä 159 |
Joukkueella ei ole tulevia tapahtumia.
Kirjaudu sisään luodaksesi uuden tapahtuman.
Jyri
Toukokuun maksu on maksettu ja pyynnöt osuuksista on laitettu.
Ann-Christ
Me ei päästä Tomin kanssa viimeiseen sählyvuoroon. Ollaan Porissa. Mut kesäsählyyn Parkin kentälle tullaan mielellämme. Miten siitä viestitään jatkossa? Tämän Nimenhuudon kautta vai Whatsapissa? Lauantaisin aamupäivällä Parkilla voisi olla tillaa, esimerkiksi kello 11 teinit eivät ole vielä heränneet.
Niko-Matti
Sählyä huomenna: IN vai OUT?
Samppa
Pitäs laittaa whasappi pystyyn kesänpelejä varten? Tänne vois laittaa puh.numeroita keitä kiinnostaa pelailla.
Samppa
tarkoitin pitäiskö? Onko se hyvä alusta kaikille?
Ann-Christ
Whatsappi hyvä idea. Krisse 040035663, Tomi: 0440233306
Ann-Christ
höh, mun numero meni väärin, eli Krisse: 0400356663
Ann-Christ
Samuli on tulossa myös, joka on käynyt kesäsählyssä aiemminkin: 044 5090601
Lue loput viestit